Tuesday, May 26, 2009

God morgen Goooood Moooorgen igjeeeeeeen

Heisann sveisann. I disse to første timene har jeg klart å prestere å sovne tre ganger, alle gangene har resultert til at jeg har fått en spasme eller rykkning slik at jeg har våknet og bannet.

Jeg har prøvd å spise for å holde meg våken, dette gikk utover lunsjen min, så jeg startet avgårde til kantina for å kjøpe mer mat. Jeg kjøpte en kopp kakao også i et håp om at jeg skulle bli litt varm i kroppen, for jeg fryser som faen. Jeg nådde å gå to skritt med kakaoen min, før jeg klarte å prestere å søle den utover hele verden, inkludert megselv. 

Jeg klarte ikke å si noe. Jeg var så altfor trøtt til å si noe som helst. Men jeg kjente verden rase over hele meg.
Jeg gikk for å vaske hendene. Tørke av buksene mine. Finne papir..Tørke opp av gulvet.
Jeg ble overrasket over at jeg ikke bannet høyt og lenge. For det er det er noe jeg ville gjort i våken tilstand.

Da jeg endelig fikk satt meg ned for å innta resten av det lille som var igjen av kakaoen i koppen, så brant jeg tungen min. Dette avsluttet all lysten på kakao for i dag.

No comments: