Monday, May 11, 2009

Etter en helg med masse fin musikk og fine uteoppleveser, så befinner jeg meg nå i starten av en helt ny uke. En uke full av rapporter og evalueringer som må skrives, prøveeksamner som skal prøves ut osv. Ah, jeg skulle så gjerne ønske at helgen varte litt lengre, men det er en god god trøst at bare om fire dager så fins der en ny helg å omfavne. Nemlig 17Maihelgen.
Det innebærer bl.a. 16 Mai, hvor jeg skal være med som lydtekniker, og to ekstra fridager 18 og 19. NICE. 

Nuvel. Helgen var i allefall helt fantastisk. Jeg har vært ute med masse venner, så jeg har hatt godt selskap hele veien, og jeg har fått billig øl fordi jeg har kontakter! Det har nemlig vært Tribute Nights på CityScene, og det hele startet på Torsdag og var ferdig på Lørdag. Så har fått med meg Jimi Hendrix, Nirvana, Janis Joplin, Raga Rockers, St.Thomas og mer til. 
På Lørdagen startet kvelden på CityScene, så forflyttet vi oss over til Fritz(el), hvor det skulle være white party. Her hadde de kjørt på med black lights og gode DJ'er, så der danset vi til vi var gode og gjennomsvette!


Jeg har det forøverig veldig bra for tiden. Jeg nyter det som best jeg kan, selv om skolen hele tiden biter meg i leggen. Våren er i full gang med å gjøre en èntre i Alta, og jeg er klar til å gjøre et tappert forsøk på å få skille i år. Nå ser jeg bare virkelig frem til sommerferien som kommer til å starte som et kick off i Tr.Heim i forbindelse med UKM. Så får vi ta det som det kommer!

No comments: