Thursday, April 9, 2009

Prepåsketur.

Burfjord

Dette er hva jeg kaller en ekte påskepølse! Den tilhører mitt kjære søskenebarn Morten, som virkelig vet å dra det helt ut.
Som vi alle vet skal påskepølsa være svart på utsiden og kald inni. Men den skal likevel ikke dømmes for å ha dårlig stil.
Her har vi altså en blekksprutpåskepølse med skjærte striper på sidene.

Solo er også noe man virkelig forbinder med påsken. Her ser vi Oda som inntar Solo i solsteiken etter masse herjing og aking i bakken i Burfjord! Snasent.
Dette kan også beskrives som påskeidyll!

I know i look totally badass i scooterklær, hawte 80-tallsbriller og med en antenne som tar inn diverse radiosignaler !

Ja, jeg må si at jeg virkelig liker påsken. Det er en super tid! Og jeg nøt virkelig å tilbringe den sammen med søskenebarna mine på prepåsketur i Burfjord.









No comments: