Sunday, April 5, 2009

I går kveld/natt var utrolig koselig. Jeg plukket opp Kristel, så dro vi rundt for å råne Altas gater.
Vi var egentlig på jakt etter noe fest, men det var jammen ikke mye spennende som skjedde. Vi tenkte jo at nå kom det til å være kick ass, fordi det er første påskehelg, alle har fri, alle vil kose seg, og ikke alle har hytte. Så da blir det vel festings. Neida. Alle har visst hytte, eller kjenner noen som har hytte and so on. Så vi ble nå bare å kjøre litt rundt på noen få stykker, men mesteparten av kvelden gikk til Kaizers, System og pratings. Det er så koselig å kjøre rundt med selskap i bilen. Se på folk og ting og slikt. Det var riktig så fint selv om det ikke ble festings.

Jeg har det bra. Jeg føler meg bra. I dag morges/formiddag var jeg hoppende, hyperaktiv og glad, jeg smekket opp en brunsj til The Family. Vurderer å gå meg en tur nå egentlig. Etterpå er det drama. Jeg gleder meg til det. Det er lenge siden jeg har gjort nettopp det.


Balance in life. At last.

2 comments:

Arild Lund said...

Jeg kommenterer bloggen din alt for lite, jeg leser den altfor lite. Så nå har jeg lagt den i blogger mappa mi med bokmerker til alle bloggene jeg leser.

En vakker dag skal jeg være den som sitter ved siden av deg i bilen, det blir morro!

Miss y-o-u :)

pjuskepenn said...

Det gleder meg å høre, Arild! ;D

Miss you too