Wednesday, February 4, 2009

En dag.Some day.Èn dag.Tomorrow

GRATULERE MED DAGEN MAILA!

Ja, da var det bare èn dag igjen til min bursdag, og to dager igjen til meg og Maila skal feire!
Herreminhatt hvor jeg gleder meg.
Nå er antrekket mitt så godt som ferdig. Jeg blir en glam disco kind of thing! Bare noen små finisher nå, så er jeg faen klar til å vakle avgårde på platåskoene mine. Joda, så skal det sies at disse er relativt trygge da, det er nesten som å gå på flytebrygger, de er så brede og høye, og de er ikke med hæler, så ja, jeg er ganske sikker på at jeg kunne gått på vannet med de.

Lørdag morgen 08.30, åker Oda og Maila opp til Vangen for å pynte, vi har fått med oss en liten trupp, men om flere melder seg, så hadde det vært supert. Vi trenger ballongblåsere i haugevis.

Nå er jeg virklig supersliten, og vurderer å trekke meg opp i min seng, som for øyeblikket er betrukket i et Ole Brumm design. Jeg fant dette sengesettet i går, og tenkte: woooi, det har jeg faen ikke brukt siden jeg gikk på barneskolen!
Så jeg sto en liten stund og vurderte hvor barnslig jeg fremdeles faktisk er, og at jeg fyller 18, og kom frem til at det passet meg jammen fint å ha Ole Brumm på sengen.
Ah, det er godt å kjenne barndommen puste deg i nakken altså.

Nei, men nå er det kvelden! Denne dagen har vært kanon!

Gratulerer med dagen nok engang Maila. Du er konge. Totally awesome!

6 comments:

Anonymous said...

Drar ned til byen om en time for å shoppe paljetta til dæ :) Eneste faren med platåsko e at du vrikle anklan,det e stor fallhøyde om du trør feil :D
Har du nien du kjenne som dykke så e luftflaskan fin til å blåse opp ballonga :) Eller en liten fotpumpe til luftmadrass.

pjuskepenn said...

Takk for alle tips! ^^
Jeg skal gjøre mitt beste for å ikke falle eller vrikle ankelen!

Kan jo hende jeg finner noen dykkere!Hvis ikke får jeg i allefall utvidet lungekapasiteten min big time!
:D

Nå er toppen min ferdig! hele kostymet er egentlig ferdig. Bare disse paljettkantene igjen!

Anonymous said...

ÅÅÅ jeg er så spent på bilde :D blir det bra ?

pjuskepenn said...

Det blir totally awesome! Jeg er som en discokule

Anonymous said...

værry nais

Anonymous said...

Skulle ønske jeg kunne være med å hjelpe, men jeg har jobb! :\