Sunday, February 8, 2009

Dagen derpå

Tenk, nå er det faen meg gjennomført, den planen meg og Maila har sittet og pratet om siden en busstur fra Honningsvåg en gang tidlig i fjor høst.Nemlig 18 årsdagen.
Jeg må bare si at alt gikk over mine forventninger til å bli en bra fest, personlig syntes jeg den ble super. Vi fikk ingen dårlige opplevelser og det var minimalt med ødeleggelser, tror faktisk ikke der var noen.

Tenk, på vangen i går var vi 72 stk, og alle kunne faen oppføre seg!
Det var ikke spy i en eneste krok, ingen slossing, ingen ubudne gjester, og ingen som ble ekkel! Det strider imot alle naturlover. 16-21 åringer, på fest...oppføre seg? whaaaat.

Til at vi omtrent ikke spilte noe moderne musikk(som jeg kan huske. Noe 80talls som lurte seg inn på slutten), så virket folk utrolig nok fornøyd med å danse og synge til 70-tallet! Meg og Maila som hadde tenkt ut en god plan om hvordan vi skulle veksle mellom 70-talls og mer moderne dansemusikk sånn hver halvtime! Det ble jo heldigvis ikke behov for denslags.

Etter mye dansing, kakespising, get to know new people, moderat inntak av alkohyler og mye fliring, så var klokken blitt 3, og da var meg og Maila i full rydding. Det gikk relativt smertefritt, det var ikke så mye søl og tull. Cred to the people. Det eneste som ikke var smertefritt var mine føtter. Jada. Dette skyldes nok engang mitt valg av fottøy. Men jeg må si at nok engang var det verdt det. Har aldri vært og følt meg så høy hele mitt liv (her kan det også være dobbelt betydninger, eller er det nå egentlig det?)
Nuvel.

Jeg kan forøverig meddele at nå har jeg tenkt å kjøpe meg et barskap, fordi det er noe jeg føler jeg mangler nå! Etter festen i går, så var jeg en eier av opptil 11 vinflasker. Jeg kommer aldri mer til å trenge å kjøpe alkohyler igjen. Det synes jeg er veldig greit egentlig!
Det var mange flotte bursdagsgaver i går. Jeg var helt i stjernehimmelen i hele kvelden, det gjorde at ryddingen ble mye lettere også. Ble mye synging, dansing og gitarspilling på vaskekosten!

Nå er jeg 18, som Rikard sa : Nå er det viktigste målet ditt nådd i ungdomstiden!

Jeg må si jeg er enig, så nå får vi bare se hva fremtiden bringer!

Hvis noen lurte, så ble jeg ei full i går heller. Til endel menneskers skuffelse. Men jeg var utrolig høy på hyperhet og jeg var litt brisen, så det var en god kombinasjon.

Men nå skal jeg slutte å gnelle om hvor fornøyd jeg var med gårsdagen! Men faen da. Jeg er bare jævelig glad og 18!

1 comment:

Unknown said...

Vi var dødsflinke!
Og ja når du nevner det så var du ekstra høy den kvelden!