Wednesday, August 24, 2011

Et stk. glad kake!

Jeg er en glad kake for tiden. Ikke bare har jeg begynt på skolen og føler at dette faktisk er noe jeg kan klare. Kanskje jeg for en gang skyld kan få litt kontroll på lyd og det som er rundt det. Kanskje jeg for en gang skyld skal klare å gjøre en lydjobb uten at magen min vrenger ut alle innvollene på forhånd.
Men det er ikke bare disse tingene og en herlig kjæreste (som mekker kjøttkaker i brunsaus ++) som gjør en kake glad, selv om det helt klart er en stor del av gleden. TOM WAITS. Tom kommer ut med nytt album i oktober og det er det første albumet på mange år med helt ny musikk. Som igjen betyr at det er en større sjangse for turné. Og da burde det være klart at alle mine ønsker fremover kun dreier seg om Tom Waits, location og  hans musikk.


Det er som jul, bursdag, 17. Mai og nyttårsaften på samme dag det!
Gjett at jeg tropper opp 25 Oktober for å kjøpe den skiva. Bad as me

No comments: