Thursday, November 19, 2009

Torsdagsjam

Ja, i går var det nok en gang jam! Det er virkelig koselig.
Bare gå ut, helt random i en ukedag, ta seg en øl og chille til musikk&tjommier!

I går var litt spesiell da. Meg, Maila og Mariell førfeiret Mariell sin bursdag hjemme hos Maila.
Dette visste jo ikke Mariell noe om. Så vi mekket et fruktfat med masse godsaker! (bananen holdt vi innpakket), dog den fikk ligge på fatet. Så jeg føler meg ikke så slem. Maila sto for sjokoladesmeltingen, den ble kanongod, selv om den ikke fikk konsistensen "flytende", den var heller mer luftig og porøs. You go girl!
Så mikset jeg noen drinker, som ble veldig mislykket. Den første drinken jeg lagde ble veldig god, men nr to og tre ble ganske kjip. Men hei, det var min første gang, så jeg satser på å gjøre det bedre neste gang.

Så bar det opp i badstu etterfulgt av boblebad! Det var digg. Bare pratings om siste nytt og andre nytt, mens vi spiste sjokolade og frukt, og nippet til drinkene våre. Etterpå stakk vi opp på Barila, hvor det var smekkfullt. Jeg vet jo at Torsdager kan være heftige, men jibes. Nå var det slik at vi måtte stå ved baren og vente i et kvarter før vi klarte å lure oss til noen plasser.
Men jeg klager ikke. Jeg koste meg, og det var masse kjentfolk.

Nei, hva skulle man gjort uten disse jamtorsdagene?
De gjør virkelig ukedagene litt mer spennende. For det første er det spennende å gå ut for å sep å folk, og det er like spennende å se om man kommer seg opp neste morgen. Jeg har ikke failet enda*bank bank bank*!

No comments: