Thursday, October 15, 2009

Grepet av prestasjonsangsten

Jess. Da har nesten hele uken gått.
Vi har hatt veldig mange forestillinger, hvor de allerfleste har gått dødtsbra.
I dag skulle alle de viktige menneskene komme, mange venner, andre lydteknikere og slikt.. I dag hvor jeg skulle kjøre den absolutt perfekte forestillingen. Men neida. Det ble det faen meg ikke.
Det er utrolig, har vært nervøs før, men aldri så mye som jeg var nå.

Rart det der når man plutselig bryr seg om hva alle andre synes, da går ingen verdens ting i hele verden bra. Da blir det bare bæsj rett og slett. Det var dagens forestilling bevis på. Det ble ikke helt rævkjørt, men ikke bra heller. I kveld når jeg virkelig skulle bevise hva jeg var god for.. Da klarte jeg å mute folk til feil tid, starte sanger for tidlig, og ikke redigere volumet ordentlig.

Nei nei nei! Hva i all verden er dette Oda?
Det er jo Andreas ( the lysmann) som alltid er nervøs der på venstre sida. Jeg bruker jo bare å chille, styre og få det bra. Men nå tok nervøsiteten et skikkelig tak rundt magesekken min og vridde til.
Bruker jo å være litt nervøs i begynnelsen, så bare går første scenen kjempebra, så går andre scene kjempebra, så blir jeg rolig og alt går bra. Men i dag, nei i dag altså.
Men man lærer jo av dette også. Får bare trøste meg med at sånn kan det gikk, og jeg skal slutte å bry meg om andres meninger på alt og ingenting.
Får bli nyttårsløfte det.


Slutt på whinet nå!


Jeg må slutte å tenke, bare handle!

1 comment:

Anonymous said...

Sender over en svær storesøsterklem,i jula skal jeg lære deg å lage jordbærmargaritas ;) så skal vi knipse med tærne og se Pricilla :D