Sunday, February 10, 2008

Trommesett?

hei hei hei!
gjett hvem som kom med på UKM! Jo, du, hvis noen leser, så er det hun som sitter her og skriver nå! Oda, det er hva jeg heter og jeg kom videre med en teatergruppe med stykket
 ''Lets talk about sex''. Så kom jeg videre med min egen kortfilm, som er abstrakt kunst, skal ikke forståes, bare nytes.
Men først av alt så vant jeg et gavekort på instrument butikken til 1500 kr!
Jeg vil gjerne legge på litt cash og kjøpe meg et nybegynner trommesett. Mamma var ikke like enig med meg i det.
Men jeg er. Hun påstår vi har plassmangel. Men jeg vet jo at jeg kan få plass hvor som helst. Hun foreslo at jeg skulle kjøpe gitaroppheng. Yeha right.
anyfreakingwase! Im so up in the cloudes. Im jumping and skipping, and skipping and jumping!
så mye oppmerksomhet på engang.

applaus for alle de andre som også ble med videre. Det er fantastisk.
Jeg er så fornøyd og stolt.

Det har vært en storartet uke, hvor jeg har fått blitt kjent med mange andre på medialinja i 2 klasse. Magnus og meg sto for regien, det var spennende og lærerikt, + at magnus er underholdende og rødhåret!

Micheal kommer til å være en fremtidig programleder, han har tallent og jeg ler meg skeiv hver gang han åpner munnen.

Dette skal jeg fortsette med.

Im happy.
Happiness.

No comments: