Sunday, January 20, 2008

tøffetøffetøffetøffeløff

Tøffler og ullsokker må være det beste som finnes.
Ikke bare fordi det er varmt og godt..men fordi jeg egentlig forbinder det med kjærlighet.
en gang fikk jeg et par hjemmestrikkede tøffler av ei venninne i julegave.
Jeg ble så utrolig glad for dette. I flere dager gikk jeg rundt å tenkte på at denne personen ønsket at jeg skulle ha det varmt og godt. Er litt rart at det gikk så innpå meg. Men det er virkelig èn av de fineste gavene jeg noen gang har fått.

Tøffler kan tilogmed få deg til å føle deg mindre alene. Jeg elsker tøffler i alle slags farger og varianter. Akkurat nå har jeg et fint utvalg. Jeg har for øyeblikket store klør på meg, så har jeg et par jeg fikk av foreldrene til kjæresten min, store lillae strømper med såle, så har jeg et par som tante strikket til meg. wiii. så har jeg et par det gikk hull i , men de er fortsat brukbare, det er to store orange monstre med hender. skikkelig pjusker.

jeg tror at hvis mennesker brukte tøffler oftere og gav tøffler til andre, så ville verden blitt gladere og et bedre sted å være. ja.

dagens konklusjon.

No comments: