Thursday, January 7, 2010

Her ser dere Sveinung betenkt under en heftig runde med Jenga Extreme!
Det krevde mye konsentrasjon, tenking og stødige hender(sistnevnte hadde i allefall ikke jeg, men det gikk på et vis)
For hver brikke vi rørte på, så flyttet tyngdepunktet seg. Dette er virkelig det mest pinefulle jeg har vært med på. Jeg kunne tissa på meg og svimt av samtlige av gangene. Her var nervøsiteten høy og alle sanser skjerpet..Når alle mine sanser skjerpes, så får jeg latterkrampe. Helt utrolig at det ikke raste tidligere.
Sveinung påsto at dette var det sykeste tårnet i verden, og at vi har satt verdensrekord!
Jeg hadde på dette tidspunktet bare spilt Jenga for første gang et par ganger dagen før, så jeg bare nikket og smilte. Nervøsiteten holdt meg i hundre.

Selv om jeg tapte de aller fleste rundene, inkludert denne, så er Jenga et spill som fort tok plass i hjertet mitt. Men det skal sies at det ikke er så kjipt å være taper i Sveinung sitt nærvær, da får man nemlig nattmat!

No comments: