Saturday, July 18, 2009

Mett, trøtt og fornøyd!

Yes, i går hadde den beste gutten på jord bursdag.
Michael ble 19, og vi samlet en gjeng på Han Steike. Det var Michael, Øyvind, Lene, meg, Magnus og Eusj. Det ble en tre retters middag bestående av : Hvitløksgratinerte snegler til forrett, Grillspyd med salat og fløtegratinerte poteter til hovedrett, også et stykke himmelsk sjokoladekake med vaniljeis til dessert! Ah, jeg ble så sinnsykelig altfor mett. Å være altfor mett i et veldig trangt skjørt er virkelig kjipt. Det er da man ønsker man bare kunne sprette opp knappene, hoppe i nærmeste kosebukse og breie seg utover en sofa. Men dette kunne ikke jeg, fordi etterpå skulle jeg nemlig å se Harry Potter og Halvblodsprinsen! Så jeg måtte pines noen timer til. 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, de sultne barna i Afrika vet ikke hvor vondt det er å være mett. 

Uansett. Filmen var veldig fin, selv om jeg ikke likte begynnelsen eller slutten, og det var endel major forandringer de hadde foretatt seg i filmen som ikke hørte hjemme der på noen måter. Hvis det ikke hadde vært for at jeg har lest boka, så hadde det nok vært en ganske uforståelig film for meg. Men jeg likte den, og det var mange fine scener, og endel godt skuespill også. Men jeg kan ikke være så kritisk til Harry Potter filmene, det er egentlig bare filmer jeg ser fordi jeg elsker bøkerne, og jeg synes filmene er god underholdning!

No comments: