Monday, March 2, 2009

Journalister som vrir og vender på alt mulig. I dag leste jeg gjennom intervjuene i altaposten og finnmark dagblad. Husker ikke hvilken av dem det var, men der hadde de fått det til at jeg hadde sittet oppe hele natten og redigert filmen meg og maila kom videre med. Noe som ikke er sant. Jeg hadde helt klart sagt at det hele var maila sin idè og at hun hadde tatt seg av mesteparten av redigeringen, bl.a. at hun hadde sittet oppe nesten hele natten for å bli ferdig til selve dagen.
Så ja, ble veldig overrasket over at Maila ikke hadde blitt intervjuet, eller at de hadde gjort et intervju av oss begge sammen, ettersom filmen var hennes idè.

I går fortalte min gode venninne med ubestemt navn meg at hun ønsket å hete Kristel. Hun heter nemlig ikke Kristel. I allefall ikke i media. Hun heter endten Cathrine Einvold eller Kristine Majala. Jeg for min del tror hun ville kle navnet Kristel veldig godt. Hun fortalte meg at hun hadde hørt det fra flere.

No comments: