Friday, July 20, 2007

HOST HOST HOST.
Dette ekkle gursjeGrønne slimet som kommer når jeg spytter. fyfaen så ekkelt.
Jeg er så lei av å hoste, for Jeg brekker meg så det kjennes ut som alle innvollene skal komme ut.
snyte snyte snyte snute. Men uansett hvor mye jeg snyter og hvor mye nesespray jeg tar så er nesa full av snørr på 10 min.
Ørene er tette og det verker i bihulene. halsen er sår og det hjelper lite at lymfekjertlene er hovne.
great. friking great.

Men ja, jeg er på bedringens vei. faktisk så er jeg så naiv at jeg tok på meg det letteste sommerkjolen min og vandret ut noen meter i dag.
Jeg visste det ikke var lurt. men solen fristet så veldig.
Etter alt regnet som har vært kunne jeg ikke motstå en skyfri himmel og en stor klar sol klar til å slikke leggene og skuldrene mine.

På turen min kjøpte jeg en blokk med blanke ark og tre tegneblyanter med forskjellig tykkelse på blyet. HB, H2 og H4. på tegneblokken er det avbildet et romvesen og uforståelige ord.
jeg elsket den.
Hadde virkelig behov for å tegne. Er evigheter siden jeg har gjort det. har bare rabblet i vei, men har også laget noen gode tegninger i dag.

Kjæresten sover på den andre sofaen vedsiden av meg:)
så søt han er som ligger der. vil bare kysse på han.
han ler og mumler litt i søvne. snur på seg og klør litt på nesen.
SÅ SØØØT.
pjuskelusk wii

Mat mat mat på fat.
skal jeg lage selv om jeg har pusset bissene?
mjæ mjæ. tenker på det.

Jeg har smågodt.

Snakker med mamma på msn! Savner henne litt nå. Godt vi kan snakke på msn og tlf.



Jeg har det bra. jeg har det supert.
så en fantastisk film i går.
Den het
Stroszek.
Har du også sett denne filmen og elsket den?

No comments: